Number of the records: 1
Shopper marketing: cesta budovania konkurenčnej výhody v maloobchodnej prevádzke
Title Shopper marketing: cesta budovania konkurenčnej výhody v maloobchodnej prevádzke Author info Veronika Fogašová Author Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 75-79. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Note VEGA 1/0652/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords marketing * obchod * maloobchod * výhody konkurenčné * správanie spotrebiteľa Annotation Aktuálne trendy v maloobchode a nákupnom správaní zákazníkov ako východiská pre rozvoj shopper marketingu, ako aj objasnenie jeho podstaty a prínosov pre marketingovú prax. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01895-033, originál dokumentu
article
Number of the records: 1