Number of the records: 1  

Vplyv marketingu na environmentálne orientované stratégie

  1. Title Vplyv marketingu na environmentálne orientované stratégie
    Parallel titleThe Influence of marketing on environmental oriented startegies
    Author infoJozef Čimo
    Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 507-515. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords prostredie životné * ekonomika environmentálna * rozvoj regionálny * rozvoj podniku * marketing územia * stratégia marketingová
    AnnotationPohľad na predpoklady rozvoja regiónov. Predpoklady rozvoja podnikov. Environmentálne orientované stratégie. Možnosť dosiahnutia synergického efektu spoločnou marketingovou stratégiou územia a podnikov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 02020-003, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 13-16

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.