Number of the records: 1
Vplyv marketingu na environmentálne orientované stratégie
Title Vplyv marketingu na environmentálne orientované stratégie Parallel title The Influence of marketing on environmental oriented startegies Author info Jozef Čimo Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 507-515. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords prostredie životné * ekonomika environmentálna * rozvoj regionálny * rozvoj podniku * marketing územia * stratégia marketingová Annotation Pohľad na predpoklady rozvoja regiónov. Predpoklady rozvoja podnikov. Environmentálne orientované stratégie. Možnosť dosiahnutia synergického efektu spoločnou marketingovou stratégiou územia a podnikov. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 02020-003, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 13-16
article
Number of the records: 1