Number of the records: 1
Co to znamená, když oči promluví?
Title Co to znamená, když oči promluví? Author info Ondřej Henrik Author Henrik Ondřej Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 1-2 (Leden-únor 2012), s. 34-35. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa * neuromarketing * zrak Annotation Workshop v Českej republike zameraný na výmenu skúseností s projektami využívajúcimi sledovanie dráhy zraku, t. j. s očnou kamerou. Účastníci workshopu: Česko, Slovinsko, Maďarsko, Rusko, Rakúsko a Rumunsko. Posúdenie vhodnosti kombinácie eye-trackingu s ďalšími modernými metódami - neuromarketingom a biometriou a nastavenie štandardov pre použitie tohto typu marketingového výskumu na nadnárodnej úrovni. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 1-7 + 6 príl.
article
Number of the records: 1