Number of the records: 1
Víc hlav víc ví
Title Víc hlav víc ví Author info Tereza Meravá Author Meravá Tereza Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 4 (Duben 2012), s. 24-25. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * výrobky * značky výrobkov * zákazníci * súťaže Annotation Spolutvorba poskytuje široké pole nástrojov, od diskusií a workshopov so špeciálne vybranou skupinou zákazníkov, ktorí sa môžu podeliť o nápady na výrobky, ich komunikácii, cez masovo zamerané súťaže. Zapojenie zákazníkov môže byť prínosné aj z hľadiska budovania celkovej stratégie, marketingových nástrojov aj smerovania značky. Niekoľko príkladov spolutvorby vo forme súťaží. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 1-7 + 6 príl.
article
Number of the records: 1