Number of the records: 1  

Faktory vplývajúce na imidž spoločnosti a následne na nákupné rozhodovanie zákazníkov

  1. Title Faktory vplývajúce na imidž spoločnosti a následne na nákupné rozhodovanie zákazníkov : bakalárska práca
    Author infoSilvia Hanzalová, školiteľ: Ivan Bzdúšek
    Author Hanzalová Silvia
    Another authors Bzdúšek Ivan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2012. - 50 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number867466

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha528.1 KBfrom the EU IP address after logging in
    Elektronická verzia práce1.2 MBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.