Number of the records: 1  

Mystery Shopping ako marketingová metóda hodnotenia kvality poskytovaných služieb a zákazníckeho servisu vo vybranom prostredí

  1. Title Mystery Shopping ako marketingová metóda hodnotenia kvality poskytovaných služieb a zákazníckeho servisu vo vybranom prostredí : bakalárska práca
    Author infoJana Beličková, školiteľ: Lukáš Šveda
    Author Beličková Jana
    Another authors Šveda Lukáš (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2012. - 41 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number867447

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce901.5 KBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.