Number of the records: 1
Rozhodovanie o vstupe na zahraničný trh
Title Rozhodovanie o vstupe na zahraničný trh Parallel title Deciding on entering the foreign market Author info Mária Andrejčíková Author Andrejčíková Mária EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Nekonferenčný recenzovaný CD zborník v rámci riešenia vybraných projektov na Podnikovohospodárskej fakulte EU v roku 2011. S. [1-7]. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2011. ISBN 978-80-225-3328-7 Výstup z projektu VEGA 1/0339/10 Ekonomický rast a jeho limitujúce faktory - Návrh nových ekonomických cieľov a indikátorov kvality života potrebných pre vytvorenie všeobecne platnej, novej metodiky hodnotenia kvality života a trvalo udržateľného rozvoja na území Slovenskej republiky
Note VEGA 1/0339/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.5 - Zahraničný obchod Keywords firmy * trh zahraničný * analýza trhu * výskum trhu Annotation Rozhodnutie o vstupe na zahraničný trh - náročné rozhodnutie firmy. Predstavuje často prepracovanie podnikovej stratégie a zakomponovanie tohto kroku do už existujúceho podnikateľského plánu firmy. Analýza zahraničných trhov. Metódy a formy vstupu na zahraničný trh. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00427-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1