Number of the records: 1  

Rozhodovanie o vstupe na zahraničný trh

  1. Title Rozhodovanie o vstupe na zahraničný trh
    Parallel titleDeciding on entering the foreign market
    Author infoMária Andrejčíková
    Author Andrejčíková Mária EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source documentNekonferenčný recenzovaný CD zborník v rámci riešenia vybraných projektov na Podnikovohospodárskej fakulte EU v roku 2011. S. [1-7]. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2011. ISBN 978-80-225-3328-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0339/10 Ekonomický rast a jeho limitujúce faktory - Návrh nových ekonomických cieľov a indikátorov kvality života potrebných pre vytvorenie všeobecne platnej, novej metodiky hodnotenia kvality života a trvalo udržateľného rozvoja na území Slovenskej republiky
    NoteVEGA 1/0339/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.5 - Zahraničný obchod
    Keywords firmy * trh zahraničný * analýza trhu * výskum trhu
    AnnotationRozhodnutie o vstupe na zahraničný trh - náročné rozhodnutie firmy. Predstavuje často prepracovanie podnikovej stratégie a zakomponovanie tohto kroku do už existujúceho podnikateľského plánu firmy. Analýza zahraničných trhov. Metódy a formy vstupu na zahraničný trh.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00427-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.