Number of the records: 1
Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013
Title Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013 Parallel title Marketing strategy of tourism in Slovakia Author info Peter Trefil Author Trefil Peter EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 4, č. 1-2 (2012), s. 102-110. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2012. ISSN 1337-9313 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný domáci * ruch cestovný zahraničný * marketing * stratégia marketingová * Slovensko * výskum Annotation Schválenie "Marketingovej stratégie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch 2011-2013" vládou SR 11. mája 2011. Väčší dôraz na domáci cestovný ruch a cielenejšie zameranie sa na zahraničné trhy. Slovensko ako žiadaná, jedinečná a kvalitná dovolenková destinácia. Výsledky výskumného projektu a marketingová stratégia. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00491-003, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 1-4
article
Number of the records: 1