Number of the records: 1
Fotografia - neodškriepiteľná súčasť reklamy
Title Fotografia - neodškriepiteľná súčasť reklamy Parallel title Photography - indisputable part of advertising Author info Marián Poláček Author Poláček Marian EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Source document Nové technológie a možnosti ich využitia vo vzdelávaní : zborník vedeckých statí. S. 54-58. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3449-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords komunikácia marketingová * reklama * fotografia Annotation Fotografia má schopnosť nezastupiteľným spôsobom sprostredkovať informáciu o vzhľade, tvare, dizajne, prípadne prostredí, než akákoľvek iná forma komunikácie, snáď okrem videa. Obrovský rozmach zaznamenala fotografia v 20. storočí, a ten s rozvojom digitálnej fotografie ďalej pokračuje. Reklama, podobne ako fotografia, zažila svoj najväčší rozkvet tiež v 20. storočí. Uplatnenie fotografie ako špecifickej formy komunikácie v reklame je zrejmé temer v každom prostriedku reklamnej komunikácie, ba častokrát je reklama bez fotografie takmer nepredstaviteľná. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00501-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1