Number of the records: 1
Špecifiká marketingového mixu ako nástroja medzinárodných podnikateľských stratégií vo finančnom sektore
SYS 0160003 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502072757.2 100 $a 20120927a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Špecifiká marketingového mixu ako nástroja medzinárodných podnikateľských stratégií vo finančnom sektore $f Otília Zorkóciová, Erika Mária Jamborová 301 $a VEGA 1/1185/12 330 $a Identikácia a analýza špecifík finančných služieb v domácej a zahraničnej leteratúre. Ich vplyv na zostavenie optimálneho marketingového mixu v medzinárodných marketingových stratégiách finančných inštitúcií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228432 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 5, č. 18 (2012), s. 131-142 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2012 541 1-
$a <The> Specifics of marketing mix as a tool of international business strategies in the financial sector 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005752 $a služby finančné 610 1-
$9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $9 50 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0037210 $a Jamborová $b Erika Mária $p EUBOBFKMO $9 50 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120927 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1