Number of the records: 1
Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013
Title Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013 Parallel title Marketing of tourism in Slovakia Author info Peter Trefil Author Trefil Peter EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 722-730. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords Slovensko * politika ruchu cestovného * ruch cestovný dlhodobý * strediská ruchu cestovného * stratégia marketingová Annotation Marketingová stratégia SACR na roky 2007 až 2013 ako súčasť štátnej politiky cestovného ruchu s využitím štrukturálnych fondov. Cieľom jej prijatia je zlepšovať spoluprácu SACR s regiónmi pri koordinácii propagácie a prezentácie Slovenska ako cieľovej krajiny pre domácich i zahraničných návštevníkov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00820-017, originál dokumentu
article
Number of the records: 1