Number of the records: 1
Dôvody nákupu
Title Dôvody nákupu Parallel title The Reasons of buying Author info Kornélia Richterová Author Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 245-260. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Note VEGA 1/0418/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 658.7 - Nákup. Obstarávanie Keywords nákup * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * spotreba Annotation Ilustrácia spotrebiteľovho poznania problému ako výsledku dvoch smerov vzniku a vnímania rozdielu medzi ideálnym (spotrebiteľom želaným) a aktuálnym stavom podľa M. R. Solomona. Faktory, ktoré pôsobia na ašpirácie spotrebiteľa. Uvedomenie si potreby pri spotrebe alebo strate funkcií predmetu. Dôvod nákupu - zmena charakteristík spotrebiteľa. Poznanie príležitosti na uspokojenie potreby. Poznane problému na základe zmeny aktuálneho aj želaného stavu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01125-020, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 149.1 KB from the EU IP address after logging in article
Number of the records: 1