Number of the records: 1  

Dôvody nákupu

  1. Title Dôvody nákupu
    Parallel titleThe Reasons of buying
    Author infoKornélia Richterová
    Author Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 245-260. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    NoteVEGA 1/0418/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 658.7 - Nákup. Obstarávanie
    Keywords nákup * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * spotreba
    AnnotationIlustrácia spotrebiteľovho poznania problému ako výsledku dvoch smerov vzniku a vnímania rozdielu medzi ideálnym (spotrebiteľom želaným) a aktuálnym stavom podľa M. R. Solomona. Faktory, ktoré pôsobia na ašpirácie spotrebiteľa. Uvedomenie si potreby pri spotrebe alebo strate funkcií predmetu. Dôvod nákupu - zmena charakteristík spotrebiteľa. Poznanie príležitosti na uspokojenie potreby. Poznane problému na základe zmeny aktuálneho aj želaného stavu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01125-020, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF149.1 KBfrom the EU IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.