Number of the records: 1  

Marketing communication tools of organic food on Slovak market

  1. Title Marketing communication tools of organic food on Slovak market
    Author infoAlica Lacková, Marta Karkalíková, Jana Gondárová
    Author Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Gondárová Jana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source documentTechnology and innovation for a sustainable future: a commodity science perspective : 18th IGWT symposium, proceedings, 24th - 28th September 2012 Rome, Italy. S. [8]. - Rome : [AISME], 2012. ISBN 978-88-8286-269-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionItaly
    systematics 663/664 - Potravinárstvo
    Keywords biopotraviny * komunikácia marketingová * poľnohospodárstvo alternatívne * reklama * trh potravinový * Slovensko
    AnnotationOrganické potraviny na slovenskom trhu. Reklamné nástroje na propagáciu biopotravín. Spotrebiteľské povedomie a organické potraviny.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00822-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.