Number of the records: 1
Jak se dělá mezinárodní reklama?
Title Jak se dělá mezinárodní reklama? Author info Jiří Boháček Author Boháček Jiří Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 11 (Listopad 2012), s. 46-49. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * kampane reklamné * značky výrobné * značky výrobkov * automobily osobné * Česko Annotation Stav marketingovej komunikácie Škody, ktorý dosiahla po dvadsiatich rokoch od vstupu do svojej novodobej éry pri spojení s koncernom Volkswagen. Ako sa rodí medzinárodná komunikačná kampaň. Štruktúra medzinárodnej marketingovej komunikácie. Koncept reálnosti. "Human touch" - jeden zo základných atribútov značky Škoda. Centralizmus alebo decentralizmus. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 8-12 + 4 príl.
article
Number of the records: 1