Number of the records: 1
Etika ako nový rozmer v manažmente obchodného personálu
Title Etika ako nový rozmer v manažmente obchodného personálu Author info Lukáš Šveda Author Šveda Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 51-65. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * etika podnikateľská * podnikanie zodpovedné * morálka Annotation Nové postavenie a úloha predajcu pri implementácii dlhodobých stratégií etického správania, ktorá vytvára etickú klímu podniku a je jednou z jej činiteľov. Etika v kontakte s marketingom či predajom. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01455-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1