Number of the records: 1
Manažment kategórií - definovanie kategórie vo veľkoobchode
Title Manažment kategórií - definovanie kategórie vo veľkoobchode Author info Lucia Tokošová Author Tokošová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 91-100. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * riadenie * obrat veľkoobchodný * distribúcia * manipulácia s materiálom * balenie Annotation Charakterizovanie procesu definovania kategórie vo veľkoobchode s poukázaním na jeho komplexnosť a špecifiká. Využitie priestoru vo veľkoobchode z hľadiska obratu a celkovej profitability. Oddelenia manažmentu (IT, nákupné, vlastných značiek a ďalšie) a ich ciele. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01455-009, originál dokumentu
article
Number of the records: 1