Number of the records: 1
Localization strategy as the key decision of retail management
Title Localization strategy as the key decision of retail management Author info Erika Dudáš-Pajerská Author Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Regional economics in new perspectives : reviewed proceedings : the 3rd winter seminar of regional science 2013, march 20 - 23, High Tatras, Slovakia. S. 1-15. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3607-3 Výstup z projektu VEGA 1/0906/11 Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca
Note VEGA 1/0906/11 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Keywords reťazce obchodné * maloobchod * lokalizácia Annotation Dôležitosť lokalizácie pre vývoj maloobchodných reťazcov, dopad regiónu na stratégiu. Determinanty lokalizácie maloobchodných reťazcov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00263-009, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 756.8 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1