Number of the records: 1  

Nové prístupy v marketingu a ich uplatnenie v praxi

  1. Title Nové prístupy v marketingu a ich uplatnenie v praxi : bakalárska práca
    Author infoRoman Tkáč, školiteľ: Daniela Urblíková
    Author Tkáč Roman
    Another authors Urblíková Daniela (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Issue dataKošice, 2013. - 40 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number875979

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce502.8 KBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.