Number of the records: 1
Tvorba cien v obchodných podnikoch
Title Tvorba cien v obchodných podnikoch Translation The Pricing in the commercial enterprises Author info Júlia Lipianska, Mária Hasprová Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 22 (2013), s. 249-262. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords podnik obchodný * tvorba cien * obchod * podnikanie obchodné Annotation Základné znaky obchodných podnikov. Charakteristika tvorby cien v obchodných podnikoch a jej špecifiká. Možnosti ich využitia. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00788-014, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 21-24
article
Number of the records: 1