Number of the records: 1
Kľúčové faktory úspešnosti virálnych kampaní
Title Kľúčové faktory úspešnosti virálnych kampaní Parallel title The key factors of the successful viral campaigns Author info Peter Paľko Author Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 495-503, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing virálny * komunikácia elektronická * Slovensko Annotation identifikácia potenciálnych výhod a rizík vyplývajúcich z implementácie virálneho marketingu v rámci komunikačnej stratégie firiem, ako aj základné faktory úspechu virálnych kampaní. Príklady virálnych kampaní poukazujú na možnosť vytvorenie úspešnej komunikácie využitím virálneho marketingu v podmienkach Slovenskej republiky. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00803-019, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1