Number of the records: 1
Privátne značky maloobchodných reťazcov
Title Privátne značky maloobchodných reťazcov Parallel title Private labels of retail chains Author info Marta Pavliková Author Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 504-511, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Keywords maloobchod * reťazce obchodné * značky výrobkov Annotation Základné charakteristiky privátnych značiek maloobchodných reťazcov, význam a výhody vlastných produktov a ich typológia. Vývoj privátnych produktov a ich cenová úroveň vo vybraných krajinách, ako aj odporúčania pre privátne značky maloobchodných spoločností do budúcnosti. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00803-018, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 440 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1