Number of the records: 1
Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu
SYS 0175779 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722104228.4 100 $a 20130917a2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu $h 1. $f Martin Šeliga, Peter Štrachoň 330 $a Vybrané marketingové aktivity troch z najvýznamnejších medzinárodných maloobchodných reťazcov ( Tesco- stores, Billa a Lidl) pôsobiacich na slovenskom trhu v oblasti budovania vzťahov so zákazníkmi s dôrazom na marketingovú komunikáciu a manažment skúseností zákazníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0175048 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 8, č. 1 (2013), s. 37-52 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2013 610 1-
$9 eu_un_auth*0041172 $a programy vernostné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0052595 $a Šeliga $b Martin $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0052596 $a Štrachoň $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130917 $g AACR2
Number of the records: 1