Number of the records: 1
Atraktívnosť maloobchodných predajní z hľadiska ich dostupnosti v Bratislave
Title Atraktívnosť maloobchodných predajní z hľadiska ich dostupnosti v Bratislave Author info Pavol Kita Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 73-82. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords maloobchod * reťazce obchodné * marketing územia * predajne * prieskum * zákazníci * doprava Annotation Atraktívne umiestnenie predajne súvisiace so zákazníkom, cestnou sieťou a maloobchodnou sieťou v danom meste, či obci. Východiská distributéra pri lokalizácii predajne. Výsledky prieskumu uskutočneného v Bratislave, v roku 2011, ktorého cieľom bola tvorba máp priestorového rozmiestnenia maloobchodnej siete na území mesta s využitím poznatkov geomarketingu a tvorby databázy údajov ako súčasti geografického informačného systému. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00892-005, kópia plného textu
article
Number of the records: 1