Number of the records: 1  

Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente

  1. Title Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11
    Author infozostavil Ferdinand Daňo, recenzenti Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák
    Another authors Daňo Ferdinand (Compiler) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent)
    Žák Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2013. - 123 s.
    ISBN978-80-225-3735-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindmiscellanea
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * outsourcing * distribúcia * logistika * správanie spotrebiteľa
    Public work categoryEditorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    References (9) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Call number874659
    No. of Archival CopyE13 01351-001, originál dokumentu

    Call numberLocationSublocationInfo
    874659SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.