Number of the records: 1
Aspekty strategického rozvoja privátnej značky slovenského obchodného reťazca
Title Aspekty strategického rozvoja privátnej značky slovenského obchodného reťazca Translation Aspects of strategic development of private label of Slovak retail chain Author info Anna Hrnčiarová Turčiaková Author Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 23 (2013), s. 348-356. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords značky maloobchodné * reťazce obchodné * konkurencia * potravinárstvo * stratégia marketingová Annotation Identifikácia atribútov privátnej značky slovenského obchodného reťazca CBA ako významného konkurenčného nástroja. Návrh možných strategických riešení na posilnenie pozícií privátnej značky v zložitom konkurenčnom prostredí prostredníctvom dôsledne naplánovaných krokov v krátkodobom, strednodobom a dlhodobom horizonte. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01416-016, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 21-24
article
Number of the records: 1