Number of the records: 1  

Aspekty strategického rozvoja privátnej značky slovenského obchodného reťazca

  1. Title Aspekty strategického rozvoja privátnej značky slovenského obchodného reťazca
    TranslationAspects of strategic development of private label of Slovak retail chain
    Author infoAnna Hrnčiarová Turčiaková
    Author Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 23 (2013), s. 348-356. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords značky maloobchodné * reťazce obchodné * konkurencia * potravinárstvo * stratégia marketingová
    AnnotationIdentifikácia atribútov privátnej značky slovenského obchodného reťazca CBA ako významného konkurenčného nástroja. Návrh možných strategických riešení na posilnenie pozícií privátnej značky v zložitom konkurenčnom prostredí prostredníctvom dôsledne naplánovaných krokov v krátkodobom, strednodobom a dlhodobom horizonte.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01416-016, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 21-24

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.