Number of the records: 1
Vplyv vybraných faktorov nákupnej atmosféry na nákupné správanie spotrebiteľov
Title Vplyv vybraných faktorov nákupnej atmosféry na nákupné správanie spotrebiteľov Parallel title Effect of selected factors of store atmosphere on consumer buying behaviour Author info Lucia Folvarčíková, Katarína Chomová Author Folvarčíková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 153-163 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1 Výstup z projektu IGP I-13-106-00 UNIREFORM : Platforma pre vývoj a implementáciu inovatívnych foriem univerzitného vzdelávania
Note I-13-106-00 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * rozhodovanie nákupné * politika spotrebiteľská Annotation Vplyv nákupnej atmosféry maloobchodných jednotiek na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa a celkovú návštevnosť predajnej jednotky. Význam a dôležitosť vplyvu nákupnej atmosféry v predajni. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01634-010, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 337.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1