Number of the records: 1
Nové výzvy v oblasti marketingu služieb, vyplývajúce z vedecko-technického pokroku v oblasti informačno-komunikačných technológií s dôrazom na internet a sociálne médiá
Title Nové výzvy v oblasti marketingu služieb, vyplývajúce z vedecko-technického pokroku v oblasti informačno-komunikačných technológií s dôrazom na internet a sociálne médiá Parallel title New challenges in the area of services marketing resulting from scientific and technological progress in the field of ICT, focusing on internet and social media Author info Romana Olexová Author Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 486-495 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1 Note I-13-105-00 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor Keywords služby * marketing služieb * komunikácia marketingová * služby elektronické * internet * siete sociálne Annotation Aktuálne výzvy a trendy v oblasti služieb, marketingovej komunikácie a formovania ponuky služieb v kontexte rozvoja informačno-komunikačných technológií a nových komunikačných platforiem. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01634-041, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 182.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1