Number of the records: 1
Internetový produkt a brand digital - digitálna značka
Title Internetový produkt a brand digital - digitálna značka Author info Mária Szivósová Author Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Source document AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 15. medzinárodná vedecká konferencia : Bratislava, 25. október 2013. S. 1-17 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3770-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords značky výrobné * marketing elektronický * reklama * siete sociálne Annotation Príchod internetu a revolúcia v používaní klasických marketingových nástrojov. Vznik sociálnych médií sa pod tento fakt ešte viac podpísal. Nové, nákladovo lacnejšie a cielenejšie reklamné nástroje a kanály. V článku je v skrátenej forme analýza tvorby nového internetového produktu a digitálnej značky. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02134-011, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 715.8 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1