Number of the records: 1
Vybrané otázky maloobchodného marketingu na príklade najväčších retailerov v Európe
SYS 0180678 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073102.9 100 $a 20140117d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vybrané otázky maloobchodného marketingu na príklade najväčších retailerov v Európe $f Veronika Hrdličková 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Marketingový manažment vybraných maloobchodných spoločností so zameraním na výrobu a predaj módnych odevov. Spoločnosť ZARA: marketingový manažment, systém riadenia, proces riadenia výroby a predaja. Spoločnosť H&M: marketingový manažment, systém riadenia, proces riadenia nákupu a predaja. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0180171 $1 010 $a 978-80-225-3734-6 $1 200 1 $a Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11 $f zostavovateľ Viera Čihovská $g recenzenti Jaroslav Kita, Martin Mravec $v S. 59-70 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a 157 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002926 $a korporácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005838 $a spoločnosti nadnárodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004916 $a priemysel odevný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007109 $a výroba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0044733 $a Hrdličková $b Veronika $p EUBOBFKMA $9 100 $q E $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140117 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa do CREPČ.
Number of the records: 1