Number of the records: 1
Exploration of the importance of lovemarks concept among Slovak and Czech customers – results of survey
Title Exploration of the importance of lovemarks concept among Slovak and Czech customers – results of survey Translation Odhalenie významu konceptu značky (lovemark) medzi slovenskými a českými zákazníkmi Author info Mária Šášiková Author Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 403-412 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA No. 1/1185/12 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 159.9 - Psychológia Keywords značky * marketing * výskum dopytu * Slovensko * Česko * emócie Annotation Chronologický opis konceptu lovemark v modernej marketingovej praxi. Definícia, atribúty a rozdiely oproti "klasickej" značke. Rola emócií v rozhodovaní spotrebiteľa. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00567-027, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 708.8 KB from the EU IP address after logging in article
Number of the records: 1