Number of the records: 1
Building corporate design in Slovak automotive industry - example of Kia Motors Corporation
Title Building corporate design in Slovak automotive industry - example of Kia Motors Corporation Translation Tvorba korporátneho dizajnu v slovenskom automobilovom priemysle - prípad KIA Motors Corporation Author info Lenka Šimorová Author Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 419-430 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA 1/1185/12 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords značky * korporácie * identita podniková * dizajn * kríza Annotation Korporátny dizajn a prvky identity KMC. Vývoj súčasnej situiácie v odvetví. Dopady aktuálnej krízy na prvky korporátnej identity. Identifikácia korporátnej identity na príklade KMC . Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00567-028, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 786.4 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1