Number of the records: 1  

Vybrané možnosti a problémy uplatňení pupilometrie v marketingu

  1. Title Vybrané možnosti a problémy uplatňení pupilometrie v marketingu
    Parallel titleSelected possibilities and problems of pupillary measurement utilization in marketing
    Author infoPetr Červenka, Jana Naščáková
    Author Červenka Petr
    Co-authors Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source documentMarketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 1. S. 80-86 CD-ROM. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2012. ISBN 978-80-8084-997-9
    NoteProjekt SGS SGS10/270/OHK5/3T/13
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * veda * emócie * výskum * spotrebitelia
    AnnotationPodstata a využitie pupilometrie v marketingu. Druhy pupilometrie, praktické návrhy a predpoklady využitia v marketingu. Návrh postupu experimentu s pupilometriou a využitím očnej kamery. Praktické problémy, ktoré je nutné pri experimentovaní eliminovať.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01581-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.