Number of the records: 1
Analýza výdavkov na reklamu v automobilovom priemysle a ich vplyv na znalosť značky
Title Analýza výdavkov na reklamu v automobilovom priemysle a ich vplyv na znalosť značky Parallel title Analysis of the advertising cost in the automotive industry and their impact on brand awarness Author info Mária Spišiaková Author Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 1548-1559 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords priemysel automobilový * propagácia * komunikácia marketingová * značky výrobkov * výdavky Annotation Analýza mediálnych výdavkov na reklamu výrobcov automobilov za prvých deväť mesiacov roku 2013. Realizácia prieskumu exploračnou metódou štruktúrovaným dotazníkom zameraným na zistenie znalosti značky. Medzi top 5 zadávateľov reklamy patria značky Škoda, Kia, Peugeot, Hyundai a Citroen. Spontánna znalosť značky sa zvyšuje v závislosti od objemu reklamy a od kreativity. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02171-015, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 701.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1