Number of the records: 1  

Vplyv online predaja na konštrukciu komunikačného mixu

  1. Title Vplyv online predaja na konštrukciu komunikačného mixu
    TranslationInfluence of online selling on communication mix composition
    Author infoLucia Coskun
    Author Coskun Lucia
    Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 5, č. 2 (2013), s. 154-159. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2013. ISSN 1338-5127
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords obchod elektronický * víno * podnik * komunikácia marketingová * marketing mix
    AnnotationAnalýza vplyvu online predaja na zloženie foriem reklamy vo vinárskych podnikoch. Tento prínos má velký vplyv na štruktúru komunikačného mixu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.