Number of the records: 1
Zelený marketing ako zdroj konkurenčnej výhody a príležitosť pre inováciu a udržateľný rozvoj v chemickom podniku
Title Zelený marketing ako zdroj konkurenčnej výhody a príležitosť pre inováciu a udržateľný rozvoj v chemickom podniku Translation Green marketing as a source of competitive advantage and opportunity for innovation and sustainable development in chemical enterprise Author info Martina Rypáková, Anna Križanová Author Rypáková Martina Co-authors Križanová Anna Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 5, č. 2 (2013), s. 285-296. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2013. ISSN 1338-5127 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * chémia * marketing environmentálny * ochrana prostredia životného * stratégia marketingová Annotation Krátky prierez problematiky zeleného marketingu a jeho vývoja, dôvody implementácie do podnikových procesov a definovanie „4P“ zeleného marketingu. Všetky tieto teoretické východiská sú implementované na produkt chemického podniku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 2
article
Number of the records: 1