Number of the records: 1
Funkcie personálneho marketingu z hľadiska trhu práce
Title Funkcie personálneho marketingu z hľadiska trhu práce Parallel title Functions of the personnel marketing from the labor market perspective Author info Miroslava Szarková Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 5-16. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3843-5 Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
Note VEGA 1/0053/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína Keywords marketing personálny * práca personálna * zdroje ľudské * miesta pracovné * trh práce * konkurencia * prieskum * Slovensko Annotation Personálny marketing z hľadiska konkurencie a konkurenčných vzťahov. Klasifikácia pracovných miest z hľadiska personálneho marketingu organizácie. Funkcie personálneho marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v SR (výsledky prieskumu). Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01893-013, originál dokumentu
article
Number of the records: 1