Number of the records: 1
ROI of social media marketing in insurance in Germany
Title ROI of social media marketing in insurance in Germany Translation ROI marketingu prostredníctvom sociálných médií v poisťovníctve SRN Author info Claudia Hilker, Marián Zajko Author Hilker Claudia Co-authors Zajko Marián Source document Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 10, č. 3 (2014), s. 237-242. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2014. ISSN 1336-7420 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * poisťovníctvo * Nemecko * siete sociálne * médiá Annotation Stav implementácie a využívanie marketingu prostredníctvom sociálnch médií v poisťovníctve SRN. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2014: 1-6
article
Number of the records: 1