Number of the records: 1
Zvyšovanie úrovne kvality vzťahov so zákazníkmi prostredníctvom aplikačných riešení
SYS 0190949 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075046.6 100 $a 20140729d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Zvyšovanie úrovne kvality vzťahov so zákazníkmi prostredníctvom aplikačných riešení $f Jana Sekulová, Peter Ihnat, Eva Nedeliaková 330 $a Implementácia stratégie CRM a softvérového riešenia pre danú stratégiu v podmienkach železničnej dopravy. V súčasnosti je potrebné hľadať nové cesty ako zvýšiť kvalitu služieb na železnici a prilákať zákazníkov. Jednou z ciest ako dosiahnuť zvýšenie kvality poskytovaných služieb môže byť zavedenie CRM v železničných dopravných podnikoch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0190878 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 1 (2014), s. 65-73 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2014 541 1-
$a Increasing the level of quality relationships with customers through application solutions 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004288 $a podnik dopravný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001841 $a doprava železničná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001925 $a efektívnosť ekonomická 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0055389 $a Sekulová $b Jana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0051644 $a Ihnat $b Peter $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0001673 $a Nedeliaková $b Eva $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140729 $g AACR2
Number of the records: 1