Number of the records: 1  

Zvyšovanie úrovne kvality vzťahov so zákazníkmi prostredníctvom aplikačných riešení

  1. SYS0190949
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075046.6
    100
      
    $a 20140729d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zvyšovanie úrovne kvality vzťahov so zákazníkmi prostredníctvom aplikačných riešení $f Jana Sekulová, Peter Ihnat, Eva Nedeliaková
    330
      
    $a Implementácia stratégie CRM a softvérového riešenia pre danú stratégiu v podmienkach železničnej dopravy. V súčasnosti je potrebné hľadať nové cesty ako zvýšiť kvalitu služieb na železnici a prilákať zákazníkov. Jednou z ciest ako dosiahnuť zvýšenie kvality poskytovaných služieb môže byť zavedenie CRM v železničných dopravných podnikoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0190878 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 1 (2014), s. 65-73 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2014
    541
    1-
    $a Increasing the level of quality relationships with customers through application solutions
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004288 $a podnik dopravný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001841 $a doprava železničná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001925 $a efektívnosť ekonomická
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055389 $a Sekulová $b Jana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0051644 $a Ihnat $b Peter $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0001673 $a Nedeliaková $b Eva $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140729 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.