Number of the records: 1
Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v segmente papierovej hygieny
Title Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v segmente papierovej hygieny Translation Perception of private brands of customers in the segment of paper hygiene Author info Eva Poliačiková Author Poliačiková Eva Source document Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 3, č. 1 (2014), s. 181-191. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2014. ISSN 1338-6581 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * pojmy * politika obchodná * značky * značky maloobchodné * značky výrobkov Annotation Vymedzenie pojmu značka, rôznorodosť názorov v ekonomickej teórii. Značková politika. Privátna značka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1-2
article
Number of the records: 1