Number of the records: 1
Funkcie personálneho marketingu vo vnímaní podnikových manažmentov v Slovenskej republike
Title Funkcie personálneho marketingu vo vnímaní podnikových manažmentov v Slovenskej republike Parallel title Functions of the personnel marketing in the perception of business managements in the Slovak Republic Author info Miroslava Szarková Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Societas et iurisprudentia : medzinárodný internetový vedecký časopis. Roč. 2, č. 1 (2014), s. 174-185 online. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, 2014. ISSN 1339-5467 Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
Note VEGA 1/0053/12 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína Keywords marketing personálny * manažment personálny * zamestnanci * sily pracovné * trh práce * prieskum * firmy * Slovensko Annotation Úloha personálneho marketingu. Funkcie personálneho marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v Slovenskej republike. Výsledky prieskumu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00879-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 727.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1