Number of the records: 1
Budovanie značky a dôvery spotrebiteľa
Title Budovanie značky a dôvery spotrebiteľa Parallel title Brand building and consumer confidence Author info Bohumila Tauchmannová Author Tauchmannová Bohumila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vzdelaný spotrebiteľ a spotrebiteľská politika SR : zborník vedeckých statí. S. 115-122 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čichovský Ludvík ; Kubiš Juraj. ISBN 978-80-225-3964-7 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Note VEGA 1/0178/14 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords trh * spotrebitelia * výchova * vzdelávanie * dôvera * projekty * Slovensko * ochrana spotrebiteľa * úpravy právne Annotation Príspevok je prioritne orientovaný na Národný vzdelávací projekt spoločenskej zodpovednosti zameraný na podporu stability makroekonomiky Slovenska – Kvalita z našich regiónov. Projekt sa snaží o dosiahnutie synergie a partnerstva medzi jednotlivými účastníkmi trhu tak, aby spoločne dokázali vzdelávať spotrebiteľa a vplývať na jeho nákupné rozhodnutia v prospech všetkých účastníkov trhu. Právny rámec ochrany spotrebiteľa v EÚ. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01494-011, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 942.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1