Number of the records: 1  
Accessibility of largespace food stores - supermarkets and hypermarkets - in the Bratislava retail network in the concept of strategy Europe 2020
- Title - Accessibility of largespace food stores - supermarkets and hypermarkets - in the Bratislava retail network in the concept of strategy Europe 2020 - Translation - Dostupnosť veľkopriestorových potravinových skladov - supermarketov a hypermarketov - v bratislavskej maloobchodnej sieti v koncepcii stratégie Európa 2020 - Author info - Jaroslav Kita, Marta Grossmanová, Pavol Konštiak, Pavol Kita - Author - Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF - Co-authors - Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ - Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF - Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF - Source document - Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. pp. 4-9 CD-ROM. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014 / Kolouchová Daniela ; Kita Jaroslav ; Karlíček Miroslav ; Current challenges of marketing and their application in practice International scientific conference. ISBN 978-80-87500-55-2 - Výstup z projektu - VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti 
 - Note - VEGA 1/0039/11 - Document kind - schedule of articles from year books - Language - English - Country of Edition - Czech Republic - Keywords - maloobchod * lokalizácia - Annotation - Aktuálna sieť maloobchodov v Bratislave. Dostupnosť supermarketov a hypermarketov v Bratislave. Geomarketing - Public work category - Reports at international scientific conferences - Database - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ - No. of Archival Copy - E14 01937-013, originál dokumentu 
 - File name - Size - Typ prístupu - Plný text PDF - 932.1 KB - from the EU IP address after logging in  - article 
Number of the records: 1