Number of the records: 1
Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov
Title Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12 Author info Otília Zorkóciová a kolektív, zostavovateľky: Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová, recenzenti: Víťazoslav Balhar, Nora Farkašová Another authors Škorvagová Simona (Compiler) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zorkóciová Otília (Compiler) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Balhar Víťazoslav (Recenzent) EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Farkašová Nora (Recenzent) Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2014. - 176 s. [8,8 AH] Issue 1. vyd. ISBN 978-80-225-4001-8 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA 1/1185/12 Document kind miscellanea Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * spotrebitelia * prostredie podnikateľské * komunikácia marketingová Public work category Editorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Copy count 2, currently available 1, at library only 1 References (13) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Call number 883106, 883107 No. of Archival Copy E14 01452-001, originál dokumentu
book
Call number Location Sublocation Info 883106 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 883107 SEK Sklad knižničného fondu availaible
Number of the records: 1