Number of the records: 1
European Marketing - Concept for Efficient Exchange of the Single Market of the European Union
Title European Marketing - Concept for Efficient Exchange of the Single Market of the European Union Translation Európsky marketing - koncept efektívnej výmeny na jednotnom trhu Európskej únie Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MEST Journal : Management Education Science & Society Technologies. Vol. 2, no. 2 (2014), pp. 32-41. - Belehrad : MESTE NGO, 2014. ISSN 2334-7171 Note KEGA 1/0046/14 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Serbia systematics 330.342 - Vývojové štádiá. Vývojové stupne hospodárstva Keywords marketing globálny * marketing medzinárodný * Európska únia * koncepcie * komunikácia interkultúrna * segmentácia trhu * konvergencia * divergencia Annotation Formulácia a obsah európskeho marketingu. Nový koncept analýzy heterogénneho európskeho trhu v globálnom trhovom prostredí. Národný, európsky a medzinárodný marketing. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01521-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1