Number of the records: 1  

Faktory rozhodovania pri výbere reklamnej stratégie v medzinárodnej reklame

  1. Title Faktory rozhodovania pri výbere reklamnej stratégie v medzinárodnej reklame
    TranslationDeciding factors in the choice of advertising strategy in international advertising
    Author infoMiroslava Loydlová, Martina Matejičková
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Matejičková Martina
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 28 (2014), s. 593-603. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * globalizácia * štandardizácia * stratégia marketingová * kampane reklamné
    AnnotationPrejavy globalizačných tendencií vo sfére reklamy. Najdôležitejšie faktory pri rozhodovaní a voľbe o štandardizácii alebo lokalizácii pri tvorbe reklamnej kampane.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01591-012, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 25-28

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.