Number of the records: 1
Faktory rozhodovania pri výbere reklamnej stratégie v medzinárodnej reklame
Title Faktory rozhodovania pri výbere reklamnej stratégie v medzinárodnej reklame Translation Deciding factors in the choice of advertising strategy in international advertising Author info Miroslava Loydlová, Martina Matejičková Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Matejičková Martina Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 28 (2014), s. 593-603. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * globalizácia * štandardizácia * stratégia marketingová * kampane reklamné Annotation Prejavy globalizačných tendencií vo sfére reklamy. Najdôležitejšie faktory pri rozhodovaní a voľbe o štandardizácii alebo lokalizácii pri tvorbe reklamnej kampane. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01591-012, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 25-28
article
Number of the records: 1