Number of the records: 1
Guerilla marketing ako forma nízkonákladového marketingu
Title Guerilla marketing ako forma nízkonákladového marketingu Translation Guerilla marketing as a form low cost marketing Author info Štefan Majtán, Mária Spišiaková Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 11, č. 3 (2014), s. 28-39. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1336-3301 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * podnik malý * podnik stredný * marketing mix * kampane reklamné * guerilla marketing Annotation Podstata guerilla marketingu. Základné efekty guerilla marketingu. Ambient marketing. Astroturfing. Virálny marketing. Využivanie guerilla marketingu v MSP. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01692-004, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1-3
article
Number of the records: 1