Number of the records: 1  

Z lásky k Slovensku

  1. Title Z lásky k Slovensku
    Source document Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie. Roč. 19, č. 1-2 (2015), s. 24-25. - Bratislava : SON MEDIA, 2015. ISSN 1335-9266
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords kampane reklamné * televízia * Slovensko
    AnnotationNová a po prvý raz v televízii - komunikačná kampaň Kauflandu (od januára 2015). Kaufland chce ukázať, že je silnou značkou, ktorá sa stala súčasťou bežného života Slovákov, je jej cťou podnikať na Slovensku a uvedomuje si, že nesie zodpovednosť za svoju obchodnú činnosť, za svojich zamestnancov, za trvalo udržateľný rozvoj slovenskej ekonomiky a spoločnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.