Number of the records: 1  

Stratégia uvedenia nového výrobku na trh

  1. Title Stratégia uvedenia nového výrobku na trh : diplomová práca
    Author infoSimona Stopková, školiteľ: Ľubica Knošková
    Author Stopková Simona
    Another authors Knošková Ľubica (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru
    Issue dataBratislava, 2015. - 65 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number886776

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha754 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce639.2 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.