Number of the records: 1
[Marketingový výskum v digitálnej ére]
Title [Marketingový výskum v digitálnej ére] Author info Janka Kopaničová Author Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 29 (2015), s. 157-158. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493 Review document Marketingový výskum v digitálnej ére / Štefan Žák, recenzenti Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords recenzie * digitalizácia * technológie informačné * technológie komunikačné * stratégia marketingová * marketing Annotation Recenzia na vedeckú monografiu Marketingový výskum v digitálnej ére. Publikácia prináša komplexný pohľad na úlohu marketingového výskumu v digitálnej ekonomike, a súčasne zobrazuje posun v metódach a technikách, ktoré sú aktuálne používané na získavanie presných a včasných informácií, ich analýzu a interpretáciu. Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00388-005, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 29-32
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 103.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1