Number of the records: 1
Odporúčania pre zlepšenie vnímania privátnych značiek
Title Odporúčania pre zlepšenie vnímania privátnych značiek Parallel title Recommendations for improving perception of private labels Author info Zuzana Lukačovičová, Monika Vargová Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Vargová Monika Source document Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 253-259 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Note VEGA 1/0224/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords hypermarkety * značky maloobchodné * značky výrobkov * spotrebitelia Annotation Príspevok na základe prieskumu a analýzy vybraných hypermarketov navrhuje odporúčania pre zlepšenie vnímania privátnych značiek skúmanej spoločnosti slovenskými spotrebiteľmi. Výsledky prieskumov sú rozdelené na dopytovanie formou dotazníka, pozorovanie v predajniach skúmanej spoločnosti, komparáciu vybraných hypermarketov so zameraním na prezentáciu vlastných produktov v akciových letákoch i analýzu webových stránok. Nosná časť príspevku sa zaoberá popisom dosiahnutých výsledkov a ich transformáciou na konkrétne návrhy pre privátne značky skúmaného reťazca, ktoré by mali prispieť k zlepšeniu vnímania týchto značiek slovenskými spotrebiteľmi. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00743-029, originál dokumentu
article
Number of the records: 1